Teslimat ve İade Koşulları
İADE, İPTAL ve DEĞİŞİM KOŞULLARI
Btsi.Com üzerinde yer alan ürünler, sipariş veren kişilerin
talepleri doğrultusunda baskıları gerçekleştirilerek gönderilen ürünlerdir.
Hazır baskılı bir ürün gönderimi yapılmamaktadır. Aynı zamanda baskısı yapılan
bir ürünün baskısını çıkarıp tekrar basma veya kişilerin talebi doğrultusunda
baskısı yapılan bir ürünün satışını bir başkasına yapma imkanı
bulunmamaktadır.
Bu nedenle, siparişi verilen ürün, sipariş veren kişinin
belirttiği adrese ulaştıktan sonra iadesi veya değişimi yapılamaz. Aynı zamanda
siparişin çalışmasına başlanmış ise iptal işlemi gerçekleştirilemez. Ancak
sipariş verilen ürünün çalışmasına başlanmamış ise iptal işlemi
gerçekleştirilir. Sipariş veren kişinin kredi kartı ile yaptığı ödeme 1 hafta
içerisinde kendisine iade edilir.
Sipariş verilen ürünün tarafınıza hasarlı ulaşması durumunda
iade etmeniz gerekmemektedir. Mail adresimize veya WhatsApp numaramıza ürünün
hasarlı olduğuna dair fotoğraf göndermeniz gerekmektedir. Toptan siparişlerde
maksimum 5 adede kadar kargo tutanağı tutulmasına gerek kalmadan, sadece
hasarlı ürünün/ürünlerin fotoğrafını göndermeniz durumunda ücretsiz olarak
telafi etmekteyiz. 5 adedin üzerinde hasarın telafi edilmesi için kargo
tutanağı tutulması gerekmektedir.
TESLİMAT BİLGİLERİ
Btsi.Com e-ticaret sitesinde yer alan ürünler hazır baskılı
ürünler değildir. Kişilerin talepleri doğrultusunda baskıları gerçekleştirilen
ürünlerdir. Bu nedenle verilen siparişler baskı öncesi tasarım çalışması, baskı
çalışması ve paketleme çalışması gibi süreçlere ihtiyaç duymaktadır. Söz konusu
bu süreçler stok durumu ve sipariş yoğunluğuna bağlı olarak değişebilmektedir.
Standart olarak, stoklarda herhangi bir sorun olmaması
durumunda 1 iş günü içerisinde 300 adet ürün baskı çalışması yapılabilmektedir.
Dolayısıyla sipariş yoğunluğu ve stok problemi olmaması durumunda, 300 adet
verilen siparişin baskısı ve paketlemesi 2 iş gününde gerçekleştirilip,
gönderimi sağlanmaktadır.
Siparişinizin tarafınıza ne zaman ulaşacağı, stok sorunu
olup olmadığı ve diğer konularda net bilgi alabilmeniz için, sipariş öncesi
tarafımızla iletişime geçmenizde fayda bulunmaktadır. En net süreyi ancak
sipariş öncesi vermemiz mümkündür. Bütün siparişler belirtilen süre zarfında
gönderilmektedir. Stok, tedarik, baskı veya herhangi bir problemde
siparişinizin belirtilen süre içerisinde gönderilemeyecek olması durumunda
tarafınızla iletişime geçilerek söz konusu gecikme bildirimi yapılmaktadır.
Lakin sipariş öncesi tarafımızla iletişime geçilmesi neticesinde aldığımız
binlerce sipariş de bu gibi bir sorun yaşanmamıştır.
Siparişinizin kargoya teslimatından sonraki süreç tamamen
kargo firması ile alakalıdır. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra
tarafınıza bir kargo takip numarası iletilmektedir. İş yoğunluğumuz veya diğer
herhangi bir nedenle tarafınıza kargo takip numarası iletilmemiş ise iletişim
bilgilerimiz üzerinden bizimle iletişime geçerek kargo takip numaranızı talep
edebilirsiniz. Ardından firmamızın anlaşmalı olduğu kargo firmasının sitesinden
kargo takip numaranız ile siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz. Kargo
firmasına teslim edilen siparişlerin tarafınıza teslim edilmesi hususunda
firmamızın herhangi bir bilgisi veya müdahalesi bulunmamaktadır.